6 Mayıs 2013 Pazartesi

Lavanta kokulu sofralar...


Lavantayı her zaman zarif ve asil bulmuşumdur. Benim gibi lavantanın kokusunu, dokusunu, görüntüsünü sevenleriniz varsa sofralarınıza Bernardo Lavender serisiyle hoşluk katabilirsiniz. Ben hepsine özellikle de kahvaltı takımına bayıldım ama şu an fiyatları biraz fazla gibi geldi bana. Bir Bernardo indirimini beklemek daha akıllıca olabilir ;)

Bernardo kahvaltı takımı



Bernardo kahvaltı takımı











Bernardo günlük yemek takımı

Bernardo günlük yemek takımı






Bernardo kek standı



Bernardo Kek fanusu
Spatulalı Kek Fanusu :  59.50 TL






Türk kahvesi fincanı
Fincan Seti : 69.50 TL








Bu tepsiyi almayı düşünüyorum :)Bernardo tepsi
Tepsi Orta Boy : 29.50 TL








Bu buket de benden size gelsin...
Kaynak: Pinterest








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder