2 Mayıs 2013 Perşembe

Kurabiye denemelerim :)

Şeker hamurlu kurabiye yapmayı ilk olarak canım sevgilimin geçen yılki doğum gününde farklı ve el yapımı bir hediye verebilmek için denemiştim. İlk kurabiyelerim beğenilince de iki hafta sonraki anneler gününü fırsat bilip çevremdeki tüm annelere anneler günü kurabiyeleri hediye etmiştim :) İnsanların amatörce yaptığınız böyle minik şeyleri hediye ettiğinizde mutlu olduğunu görmek sizi de mutlu ediyor. Mutlu olunca da tekrar tekrar yapasınız geliyor :) Ben de tanıdığım tüm bebişlerin doğum günleri için ara ara denemeler yaptım, yapmaya da devam ediyorum.

Harika kurabiyeler yapan Hünerli Bayanlar ve Mutlu Dükkan bloglarının cici sahibelerinden ilham almıştım.
Kursa gitmeden onların yazılarını okuyarak yaptığım amatör denemelerim sevildi ben de fotoğraflarını çektiklerimi burada paylaşmak istedim :) 
Kusursuz değiller ama umarım beğenirsiniz...


Canım sevgilimin kurabiyeleri
ilk göz ağrılarım :)

şeker hamurlu kurabiye




şeker hamurlu kurabiye

şeker hamurlu kurabiye



şeker hamurlu kurabiye


şeker hamurlu kurabiye

şeker hamurlu kurabiye


Anneler günü kurabiyeleri

şeker hamurlu kurabiye



Yiğit'in kurabiyeleri

şeker hamurlu kurabiye

şeker hamurlu kurabiye


Karadenizli Poyraz'ın adıyla uyumlu kurabiyeleri

şeker hamurlu kurabiye

şeker hamurlu kurabiye



Vee pembelerden ötürü en sevdiğim en kokoş olan sevgili Nisan'ın kurabiyeleri :)





şeker hamurlu kurabiye

şeker hamurlu kurabiye

şeker hamurlu kurabiye

şeker hamurlu kurabiye

şeker hamurlu kurabiye

şeker hamurlu kurabiye

şeker hamurlu kurabiye

şeker hamurlu kurabiye

şeker hamurlu kurabiye

şeker hamurlu kurabiye

şeker hamurlu kurabiye

şeker hamurlu kurabiye




şeker hamurlu kurabiye



şeker hamurlu kurabiye


20 yorum:

  1. Merhaba Duygu'cum,
    Bloğun hayırlı olsun canım. İlk ziyaretim ve çok beğendim.
    İzlemeye aldım :)) İzmir' desin bende :)))) İnşallah bir gün tanışma fırsatımız da olur:)))
    Bana da beklerim.http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Kurabiyelerin de harika olmuşlar. Ellerine sağlık canım.
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba çok teşekkür ederimmm :) Tanışırız umarım :)
    Bloguna baktım şimdi, ben de 15 Eylül doğumluyum, İzmir, eylül, kurabiyeler epey ortak noktamız varmış :) Elif'in de gerçekten dünyalar güzeli maaşallah:)
    Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  3. bende denemek istiyorum ama bir türlü cesaret edemiyorum , ben bir başlarsam sonunu getiremem bu işin :) Hergün yaparım :))
    Sizinkilere bakmakla yetinsem çok daha iyi olacak :)
    Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Evet bi süre her gün yapma isteği oluyor gerçekten :))
    Ama denemeniz lazım bence çok eğlenceli ;)
    Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Duygu hanım merhaba kurabiyeler ne kadar cici olmuş ama en çok kuşluları begendim o kalıptan bulursan alacagım:)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,
    Çok teşekkür ederim :) Markafoni'den almıştım diye hatırlıyorum ama markasını hatırlayamadım.
    Bir yerde görürsem haber veririm size mutlaka :)

    YanıtlaSil
  7. hiç de acemi işi gözükmüyorlar.. eğer tatları da görünümleri gibiyse (ki öyle olduğunu tahmin ediyorum) bu işi profesyonel olarak bile düşünebilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok mutlu oldum teşekkür ederim :) Ben hiç yemedim ama yiyenler güzel olduğunu söylüyolar :)

      Sil
  8. sizi takibe alıyorum ellerinize sağlık, bende dün internetten sipariş verdim bugün malzemelerim geldi yakın zamanda bende minik bir çalışma ile deniyeceğim, kendinize haksızlık etmeyin süper güzellikler yapmışsınız.

    kurabiye tarifi paylaşırmısınız hangi ölçülerde yapıyorsunuz rica ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) teşekkür ederim beğenilince mutlu oluyor insan :) yapması çok zevkli size de kolay gelsin şimdiden ;)
      Ben Müge Hüner'in paylaştığı tariften denemiştim ama sonra değişiklik yapmış olabilirin çok net hatırlamıyorum. Tarifimi bulup sizinle paylaşayım :)
      Bu arada bloğunuz çok cici :)
      Sevgiler..

      Sil
    2. Geri dönüşünüz için çok teşekkürler inşallah bende yapabilirim sizinkiler çok güzel gerçekten maharetlisiniz, bloğunuzu özellikle pembeli mavili hayallerinizi çok beğendim isteklerinizin hepsi en yakın zamanda hızlıca olur inşallah

      Sil
    3. Rica ederim :) Beğenileriniz için tekrar teşekkürler :) Sizin için de her şeyin gönlünüzce olmasını dilerim :)
      Kurabiye tarifi için küçük çaplı bir post hazırlıyorum, umarım faydası olur, ayrıca tabii ki yapabilirsiniz, ilk başta biraz zorlanıyor insan ama hemen geçer hepsini istediğiniz gibi süslersiniz çok da güzel olur eminim ;)

      Sil
  9. Merhabalar duygu hanım bende hobi olarak kurabiye yapıyorum size bir sorum olçaktı cevap verirseniz çok sevinirim.Çubuklu kurabiyeler yapıyorum fakat çubuklar piştikten sonra çıkıyor bunun sebebi ne olabilir püf noktası varmıdır. Bide kurabiye hamuru yumuşak mı sert mi olaçak sorularıma cevap veririrseniz çok sevinirim ilginize teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Öncelikle sorularınız için teşekkür ediyorum. Ben de amatörce hobi olarak yapıyorum ve her detayı bilmiyorum aslında ama size yardımcı olmaya çalışayım :) Çubukları hamura geçirdikten sonra hafifçe bastırıp yapıştırmak sorununuzu çözebilir. Yumuşak bir hamura ihtiyacımız var çünkü hamur sert olduğunda açarken çatlıyor ve düzgün şekil almıyor.
      Umarım faydalı olur bu bilgiler :)
      Sevgiler..

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim verdiginiz bilgiler için :)

      Sil
  10. Merhaba cok gzller . Hamileyim ve cok heves ettim bebegmn dogumunda kendm yapmak istiyorum . Malzemeleri nerden alabilirim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Teşekkür ederim :) Ben internetten sipariş veriyorum.
      Bebeğinize sağlıkla kavuşup kurabiyelerinizi de dilediğiniz gibi süslemenizi dilerim :)

      Sil
  11. duygucum daha yeni gördüm blog'unu. geç de olsa hayırlı olsun. benim kuzucuğumun kurabiyeleri de burdaymış. ilk gördüğümde acayip duygulanmıştım, hiç beklemiyordum doğrusu. beni çok mutlu ettin. ellerine sağlık. tadı da muhteşem olmuştur kesin. 17 ay geçti üstünden birini bile yemedik. nisan kuşunun odasını süslüyor. tekrar teşekkürler ve kocaman öpücükler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihihi :) teşekkür ederiiimm, çok sevindim yorumunaa çok sağol :) ne kadar da çabuk geçmiiişş :)
      ben de sizi öpüyorum, tekrar teşekkürler :)

      Sil