22 Mayıs 2013 Çarşamba

Keyif..♥♥


Hani yazın bunaltıcı sıcağından kaçıp bahçenizde buz gibi limonatanızı içtiğinizi, bütün gün kitap okuyup bulmaca çözmekten başka bişey yapmadığınızı, tek derdinizin sinekler olabileceğini, suladığınız çimlerinizin mis gibi koktuğunu, akşam hafif bir serinlik çıktığında üzerinize bişeyler almak istediğinizi hayal edersiniz ya bazen ben şu an böyle hayaller kuruyorum işte..


Hepinizin yeşillikler içinde, havuz kenarında böyle güzel balkonları, bahçeleri olması ve orada dilediğiniz gibi keyif yapabilmeniz dileğiyle :)



































Kaynak: Pinterest

4 yorum:

  1. Ahhh tatil dedirten görüntüler ;)

    Bloğumda 150 lira değerinde hediye veriyorum, katılmak istersen beklerim ;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2013/05/surpriz-150-tl-degerinde-istedigin-urun.html

    YanıtlaSil
  2. o kadar güzeller ki bu evlerden birinde olduğumu, ortalıkta çocuklar koştururken (fazla ses yapmasınlar ama) bir köşede kitabımı okuyup, kahvemi yudumladığımı gördüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bi hayalmiş, çok sevdim ;) Evler de gerçekten çok güzeller insan benzer yerlerde yaşamayı istiyor görünce :)

      Sil