6 Mayıs 2013 Pazartesi

Kekler pastalar yapma hayallerim :)

Herkese günaydııın,
Kek, kurabiye, pasta, börek yapmayı çok seviyorum. Karaca'da bu cici silikon takımları görünce de hemen çeyizimde böyle bir eksik olduğunu fark edip pembe takımı almıştım :) Ama eve geldiğimde aklımın yeşil olanda kaldığını fark edince bikaç gün sonra gidip hemeenn yeşilini de almıştım :)) 
Böylece 2 büyük kalp, 2 küçük kalp kek kalıbım, 6 açık pembe, 6 koyu pembe toplam 12 yeşil muffin kalıbım, 2 merdanem, 2 çırpıcım ve 2 de spatulam olmuş oldu.
Daha önce Tantitoni'den aldığım turkuaz silikon setimle de uyum sağlamış oldular. Toplamda 3 çırpıcım, 3 spatulam oldu ama sadece 1 yumurta fırçam var :p

Çeyizimde fazlalık, gereksiz hiçbir şey olmasın diye özen gösteriyorum aslında alışveriş yaparken. O yüzden yayıntı diyebileceğimiz hiçbir fazlalığım yok çeyizimde. Eh spatula ve çırpıcılarım da çeyizimin yayıntıları olsun artık napalım :)  Bu merdane, spatula ve çırpıcıları mutfakta büyük bir kavanozun içinde saklayıp dekoratif amaçlı da kullanmayı düşünüyorum.. Muffin kaplarımda da pembeli yeşilli kahvaltı masalarımda yaptığım minik keklerimi muffinlerimi sunmayı hayal ediyorum :)

İlgilenenler için kalpli setlerin sadece bu renkleri vardı ama Tantitoni setin mor, pembe, sarı, turuncu ve kırmızısı da vardı.


Karaca Silikon Kek Kalıbı




Karaca Silikon Kek Kalıbı


Silikon çırpıcı


  ♥   

  İyi haftalar...


2 yorum: