1 Mayıs 2013 Çarşamba

Kahvaltı sofrası hayallerim :)


Ben kahvaltı masalarında pastel tonları, bahar renklerini, ferahlığı çok seviyorum. Aslında blogdan da anlayabileceğiniz gibi genel olarak bu renkleri çok seviyorum :) En sevdiğim öğün kahvaltı olduğu için uzun uzun oturup keyifle sohbet eşliğinde yapılan kahvaltılar gibisi yok bence, mis :) Bunun için sofradaki lezzetler kadar tabakların sunumların da içimi açması, beni mutlu etmesi çok önemli. Kelebekler, çiçekler, pembeler benim kahvaltı masası hayallerimin baş misafirleri :)
Kahvaltı takımımdan başlayıp çeyizimdeki pembeli,çiçekli mutfak ve sofralarla ilgili her şeyi bir araya toplamak istedim :)


Kahvaltı takımı almak için çok uğraşmıştım, çünkü bir türlü istediğim gibi birşey bulamamıştım. Kahvaltı takımları ya çok canlı renklerde ya da çok ciddi yemek takımı desenlerindeydi. Bense daha ferah daha pastel bişeyler arayışındaydım. Sonra yaklaşık 2 yıl önce bi gün Bernardo'da bu takımı gördüm ve "Aaa renkleri güzelmiş, çaydanlığı, çatal kaşıkları da  var ben bunu alabilirim" dedim :) Ama o gün almadım ve maalesef kendisini bi daha hiç bir Bernardo şubesinde sorup soruşturmama rağmen bulamadım.




Epey bekledikten sonra artık bu takımdan vazgeçtiğimde iyi ki de onu almamışım dememe sebep olan ve kullanmak için çok sabırsızlandığım bu kelebekli takımı aldım :) 

                                     

Üstelik satış elemanlarının bana ısrarla kırmızı bi kahvaltı takımı satma çabalarına rağmen. İnsanlar neden karşılarındaki insanın zevklerini anlamaya çalışmazlar ki ben pastel tonlarda bi takım istiyorum diyorum, onlar bana aaa napcaksın soluk soluk onu bak kırmızı ne güzel canlı hem iştah açar diyolar :)  Aslında ben çok kolay müşteriyimdir, ne istediğimi bilirim en fazla 5 dakika içinde de ya alırım ya da mağazadan çıkarım, bu alışverişte de onlar beni yordu ben onları değil valla, gerçekten :)
Neyse sonuç olarak tabii ki kendi beğendiğim takımı aldım. Markası Schafer ama aldıktan sonra hiçbir yerde bu modeli görmedim bi daha, sanırım benden başka beğenen çıkmadı :)
Renklerinin son derece pastel olması, pembe çiçekleri, uçuuk yeşil kelebekleri ve lazer teknolojisiyle yapıldığını söyledikleri dore rengi gibi duran minik benekleri etkilemişti beni :)  Uçuk pembe ve uçuk yeşili her zaman yakıştırmış ve kelebek figürünü de her zaman sevmişimdir. 





Kahvaltı takımımı aldıktan epey zaman sonra Bernardo'da bu harika takımı görüp beğenmiştim. Azıcık pişman olur gibi oluyordum ki bunun çay seti olduğunu ve kahvaltı için gerekli yumurtalık reçellik gibi parçaları ayrı almak gerektiğini anlayınca aradaki fiyat farkı da bayaa bi açılınca pişmanlığımdan eser kalmadı, bi daha sevdim kahvaltı takımımı :) Takımımda 6 büyük boy, 6 küçük boy pasta tabağı ve 6 küçük kayık tabak olması bence oldukça kullanışlı yapıyor onu. Ama yine de bu da çok zarif ve hoş, baktıkça bakasım geliyor :)






Kahvaltı takımı faslı bittikten sonra ona uygun farklı aksesuar arayışım hep devam etti tabii ki de :) Mesela canım yengeciğimin kelebekli çay bardağı takımına ona kullanma fırsatı vermeden el koymam ve sonra onlara uygun yine kelebekli su bardakları almam bu yüzdendir :) Masada herşeyin bi parça uyumlu olması, bi konsept dahilinde olması benim için önemli. Bunu bilen sevgili arkadaşlarım da bana geçtiğimiz doğum günümde bu cicileri  almışlardı :)  Çoğunuzun tahmin ettiği gibi kendileri English Home. Kahvaltı sofralarımda baş köşede duracak olan katlı kurabiyeliğim ve hanım hanımcık porselen demliğim :) Eee ne de olsa porselen demlikte çayın tadı bi başka olur.











Bu da kahvaltı masalarımı düşünerek aldığım pembe nihalem. İlk postumda bahsettiğim hayatımın en harika kelebek indirimiyle yaklaşık 1 yıl önce Boyner'den almıştım hem de 3.75 TL'ye :) Normalde 15 TL fiyatı varmış buradan bakabilirsiniz. O kelebek günü aldığım herşeyi çok seviyorum ve çok ucuza aldığımı düşünüyorum :) 20 parça ürüne 100,08  TL ödemişim ve kargo parası da vermemişim :) O indirimden aldığım diğer parçalar için ayrıca bir post yapıcam :)






Bu da çiçekli kahvaltı masama uyacağını düşündüğüm İkea peçeteliğim :)


İkea tepsim 

İkea ganimetlerine başlamışken İkea'nın tarzını sevdiğimi belirtmek isterim :) Bunlar da yine pembeli güllü ikea  ürünlerim. Kumaş ekmek sepeti en sevdiğim :) Yine kahvaltı masalarıma uyacağını düşünüyorum.
Bu seriyi tutacaklarım,

mutfak önlüğüm,

ve kurulama bezlerim tamamlıyor.





Bunlar da çiçeklere kelebeklere biraz uzak kalsalar da pastel tonlardaki diğer parçalarım. Tantitoni aslında bana çok uygun bi marka değil çünkü genelde çok renkli oluyor ürünleri. Ama bana uygun şeyler de yok değil :) Bu soft renkli bıçakları ve aynı renklerdeki kaşıkları 1 alana 1 bedava kampanyasında görür görmez saldırdım :) Aslında bıçak ve çatal almak istemiştim ama bu renklerde çatal maalesef yoktu :(  Ben de  bu model bıçaklar ve bu model servis kaşıklarıyla idare etmek zorunda kaldım. Fotoğraftaki 6 renkten de birer tane seçip 6 kaşık 6 bıçak almış oldum. Kim bilir belki bi gün çatallarını da bulurum :)



Bunlar da benim biraz kötü fotoğrafladığım bisküvi kutularım :) Kipa'dan almıştım. Daha önce de aynı desende 3'lü bir set almıştım ama onun fotoğrafı bile yok :)


Son olarak da tepsi koleksiyonumun en sevdiğim parçası olan romantik  Bernardo tepsimle veda ediyorum.
Hoşçakalın..



Fotoğraflar markaların kendi sitelerinden alıntıdır.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder