15 Mayıs 2013 Çarşamba

Dekorasyonda hasır aksesuarlar

Dekorasyonda sıcak, samimi ve doğal ayrıntıları seviyorum.. 
Hasır objeler özellikle sepetler en sevdiğim detaylardan.. Hem dekoratif hem işlevsel hasır aksesuarların yaz kış, salonlarda, mutfaklarda, banyolarda, balkonlarda kısacası evin her yerinde farklı şekillerde kullanılabileceklerini düşünüyorum ve sizi hasır aksesuarların olduğu bu güzel görsellerle başbaşa bırakıyorum...


























Kaynak : Pinterest






Bunlar da  benim çeyizimdeki hasır aksesuarlarım :)












Tekerlekli sepetimi ve bu beyaz sepetleri altincicadde.com 'dan almıştım. Evim.net'ten yaptığım alışverişler genelde sorunlu olsa da altincicadde bu konuda gerçekten çok başarılı. Aldığım ürünler hep kısa sürede elime ulaştı. Daha önemlisi o kadar iyi paketleyip kargoya teslim ediyorlar ki kırılacak ya da çok narin ürünlerim bile en ufak bir sorun olmadan elime ulaşıyor. Ben gönül rahatlığıyla alışveriş yapıyorum.

Beyaz sepetlerimden birini banyoda bu şekilde kullanmayı düşünüyorum..






Sevgiler..







4 yorum:

  1. En avantajlı tarafı ise bir çok tarzla kullanılabiliyor olması. seçimler çok şık teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil
  2. Evet birçok tarza uyuyor bence de. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. harika fotolar =)
    bende beklerim bloguma =)

    YanıtlaSil