27 Mayıs 2013 Pazartesi

Dekorasyonda ferforje


Herkese iyi haftalar...
Ben kafesleri, fenerleri, şamdanları, ferforje objeleri çok seviyorum.
Bu görsellerin de sizlere fikir vermesi dileğiyle..




















Bunlar da benim ferforje bazı parçalarım, aslında daha çok var ama ne kendi çektiklerimi ne de ürünlerin sitelerindeki fotoğraflarını bulamıyorum :)


Fenerlerimden biri





Gazeteliğim





Takı askım



Postu yayınladıktan sonra bulduğum bu fotoğraflarımı da kendi arşivim için eklemek istedim, hala bulamadıklarım var :)
(Hepsi English Home)






Kaynak
English Home



7 yorum:

  1. İlk kafesin benzeri de ben de var. Ama sizde bulunan parçalara bayıldım ben. Englis Home ? :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de ilk kafese bayılmıştım :) Evet benim üç parçam da English Home :)

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlılar :)Blogunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lzzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :) Çok hoş yerler gezmişsin sırayla incelemeye başladım ;)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  4. çok güzeller...
    english home da
    bir ferforjeli fanusta gözüm kaldı,
    hala da almadım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) English Home'a her gittiğimde gözüm bir sürü şeyde kalıyor benim de,
      hepsini alıp götüresim geliyor ama zor olsa da direniyorum :)
      Bunlar karşı koyamadıklarım :)

      Sil