4 Mayıs 2013 Cumartesi

Dekorasyonda deniz teması ★ ★ ★


Deniz temasını dekorasyonda, sofralarda, her yerde çok seviyorum. Özellikle yaz ayları için bence çok uygun. Mavi, beyaz, turkuaz, toprak tonları... Havaların ısınmasını fırsat bilip bu iç açan fotoğraflarla yaza küçük bir merhaba demek istedim :)
Bu tarz dekorasyondan hoşlananlar için de Boyner'den sezonun bazı ürünlerini ekledim.
Herkese iyi haftasonları...

                                     
































Kaynak:Pinterest



Gelelim Boyner ürünlerimize..




Boyner Evde Biblo : 29.95 TL


 Boyner Evde Mumluk : 14.50 TL




Boyner Evde Mumluk : 12.50 TL



Boyner Evde Biblo : 19.95 TL









Boyner Evde Mum : 12.50 TL




Boyner Evde Mum : 12.50 TL




2 yorum:

  1. dekorasyona dair herşeye bayılıyorum...Bloğunuzu takibe aldım çok güzel paylaşımlarınız var burada..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler :) Ben de sizi takibe aldım, paylaşımlarınız tam benlik :)

    YanıtlaSil