29 Nisan 2013 Pazartesi

İlk postumun kahramanları bambu mutfak aksesuarlarım:)

Merhabalar,
Giriş yazısı yazmadan, okuduğum birbirinden güzel bloglardan ilham alıp ilk çeyiz postumu yapmak istedim :)
Çeyizimin en sevdiğim parçalarından olan bambu,ahşap mutfak eşyalarım ilk postun kahramanları olmayı bence hak ettiler.
Bunları 2 yıldır çok farklı zamanlarda gördükçe beğendikçe aldım ve hepsi canım anneannemin evinde kolilerde duruyorlar :) Aklımda bir blogda paylaşma fikri olmadığından fotoğraflarını çekmeyi de akıl etmemişim. Sadece kendi arşivim için internetten fotoğraflarını bulup kaydetmişim. Yani bütün görseller alıntıdır.

Bunlarla çok cici bir mutfak ve güzel sofralar hayal ediyorum :) Umarım beğenirsiniz..


Bıçak setim Emsan'dan
Bambu-metal uyumunu seviyorum :)

                                                 







Peçeteliğim aslında tam olarak bu değil ama epey benzeri :) Migros'tan çok ucuza almıştım.
       




                  Bu kağıt havluluğu böyle bir kağıt havluluğa ihtiyacım olduğunu düşündüğüm bir akşamdan sonra sabah işe gittiğimde Evim.net'te görünce hemen aldım tabii ki de :) 








Büyük, derin kaselerde salata yemeyi çok seviyorum ve salata kasemi de çok seviyorum. Üstelik çatal bıçak takımımı aldığımda Bernardo'dan kazandığım indirim çekiyle hem de indirimden almıştım :)  Bu indirim çekiyle alttaki şirin havanı ve uzun zamandır aklımda olan başka birkaç parçayı da almış, çok mutlu olmuştum :)



          
Burada da salata kasemle havanım bir arada :)






 Bu porselen bardak altlarını da harika bir kelebek indiriminde Boyner'in sitesinden sadece 5 TL'ye almıştım:)








Yine Bernardo'dan çok severek aldığım samimi kahvaltı sofralarında ve şık şarap sofralarında hayal ettiğim peynir kesme setim, bunu da %50 indirimden almıştım :)






Bu da kızının zevkini çok iyi bilen anneciğimin Karaca'dan aldığı 3'lü nihalem :) Karaca'dan bir de bambu yağdanlık takımım var aslında ama onun görselini bir türlü bulamadım.


         






Korkmaz doğrama tahtam, 35x25x2 boyutlarında 
                                         




İkea'dan aldığım döner tablam.  Kahvaltı sofralarında çeşit çeşit peynirleri sunmak için masada ulaşımı kolay olduğu için kullanılıyor genelde. Alternatif olarak mutfak tezgahında küçük yağ şişelerini dizip çevirerek kolayca ulaşabilmek için de kullanılabilir belki.




Bernardo'dan aldığım katlı kurabiyeliğim. Kurabiyeleri, cup cakeleri, mini mini börekleri sunmak için, hem de her renk sofrayla uyumlu :)







Son olarak bambu olmasalar da ahşap mutfak gereçlerim :) 
Bernardo'dan %50 indirimle aldığım mutfak gereçleri setim. Hem tezgah üzerinde duruşunun şık olacağını düşünüyorum hem de saplarındaki siyah kısmın bıçak setimle uyumlu olacağını :)

                                           


Bu da 12'li baharat takımım. Üçyol'da bir çeyiz mağazasından almıştım. Cam olması ve içlerinin görünmesi sebebiyle tercih etmiştim.

                                            



Vee Tchibo'dan canım sevgilimin beğenip aldığı 4'lü bardak altlıklarımız :) Bir tanesinin altında açacağı var.




Umarım keyif almışsınızdır :) İlk postumda yanlış yaptığım birşeyler varsa özür diliyorum hepinizden :)
Herkese iyi haftalar..

4 yorum:

  1. Blogunu şimdi inceledim de özellikle bu postundan sonra ortak noktalarımızı keşfettim.Bende dekorasyona ve ev eşyalarına bayılırım :)Özellikle mutfak eşyaları. Çok beğendim seninkileri de.Ben henüz bir şey alma kısmına geçemesem de hızlandırmayı düşünüyorum :) Güzel günlerde kullanırsın inş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederiim, beğenmene ve ortak noktalarımza çok sevindim :) Aldıklarını bizimle de paylaşırsın artık ;)
      Sevgiler..

      Sil
    2. Dün akşam anneme bile gösterdim ne güzeller diye :) Büyük bir zevkle paylaşırım :)

      Sil
    3. Hehe tatlı bi anneye de gösterilmiş cicilerim mutlu oldum :)

      Sil